reklama

Sú veci, ktoré rania...

Škrabnutie tŕňom na myokarde srdca ... Ten jemný hladký sval, čo pracuje neustále, pokryje slabá vrstvička krvi, stekajúca po tejto čistej prázdnej pustatine ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

-Stálo to za to ? - Snáď nie ... 

-Chcel si to tak veľmi ? - Možno hej .. 

-Bolo to krásne ? - Och, áno ... 

-Dokedy to trvalo ? - Kým prišlo ráno ... 

Jedno slovko, ktoré vykĺzne a zmarí všetky nádeje , jedna hláska, ktorá zabolí, keď v hrdle vydá zvučný ston ... Keď prechádzam po špinavých uliciach a hladím chorý strom .. Pýtam sa sama seba , má význam ? Má význam ?

Zvučný úder blesku a nebo pretínajúci hrom ... 

Odchádzam z tmy, z tej temnej krásnej tmy, za svetlom .. 

Kde veci sú čisté a nežné, ako keď som si ich vysnívala vo vlastnom svete .. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kde kvety nehy a lásky, skláňajú sa ku mne samé a ja hladím ich krehké lupene ... 

Kvapky rosy na tráve , jemnučký dážď, čo rozvinutú ružu do nahoty jej šatu odeje .. 

Kde láska sa nebojí vysloviť "Budiž . " a zapustiť svoje siahlodlhé korene ... 

Zvykla som sniť. Och, áno jeden krásny sen ... 

kým neprišla sudička a nepretrhla jej niť - niť mojej vlastnej nádeje.

Bolestivo zakvílila .. sťa meluzína v krajine ľadu a zimy ...

skrehla moja duša, skrehlo moje srdce - pred bielou paňou sklonili sa chabé lesné víly ... 

Nechala ma stáť, tu na pustom poli mojich vlastných snov, 

môj svet, ktorý bol rozdrtený na prach a zničený na úlomkov milión 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ostalo srdce zlomené , zošité niťou bolestivej viery -

zamkla som ho na sto zámkov , zahrabala do jaskyne a bahna diery 

Nech nik ho nenájde, nech nik o ňom nevie, nech sa nik nedozvie, čo tá tajná skrinka ukrýva -

Nič viac než sen, nič viac než úlomok rozbitého zrkadla ... 

A mojej tváre v ňom .. 

Giovanna Nguyenová

Giovanna Nguyenová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kam až králičia nora siaha....Giovannka Nguyenová's Profile | Create your badge Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáP&PSúkromnéHomo sum !

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu