reklama

Pod záštitou klamstva

„Prečo klameš? Nenávidím, keď to robíš...“ verím, že tieto a podobné výroky by sa umiestnili na niektorom čestnom mieste prvej trojky vo frekvencií. Ozývajú sa v súkromí, vzťahoch, rodine, v práci si to iba pomyslíme a podľa toho sa samozrejme zariadime. Všetci ho nenavidíme, všetci sa pýtame prečo sa deje, plnopávne odsudzujeme a priam dokonale podporujeme. KLAMSTVO.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Neviete, prečo klamete a klamete, neviete prečo vám klamú a preto ich odsudzujete. Pekne to vychádza, keď vám na to neprídu a sú z toho problémy, keď prídu. „Ja neviem. Je to zaužívané,“ - krásny dôvod ! 


Stále ma však dokáže neskutočne pobaviť, ako mnohých poburuje tá samotná skutočnosť ... Ako vás to vytáča ako vás to rozčuľuje! Ako to dokážete stále dookola riešiť. Aj napriek tomu, že to sami nezmeníte a dokonca ani len neeliminujete svoje vlastné klamstvá. Má to logiku to ľudské konanie, má zmysel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja síce neviem, prečo klamete vy, ale poviem vám, prečo klamem ja ... Pretože ľudia ako takí alebo presnejšie silná väčšina ľudí jednoducho NEDOKÁŽE PRIJAŤ PRAVDU. 

Nerobilo by mi najmenší problém povedať hocikomu aj nadriadenému priamo, slušne a asertívne, že mi jednoducho nie je sympatický alebo že by bolo od neho lojálne priznať si, že nemá vždy pravdu a že sám dokonalý nie je. Samozrejme, keby nebol slaboch a nepokračoval by následné roky hádzaním nenávistných pohľadov k môjmu stolu a špinavej práce priamo naň. 

A čo je na tom ťažké priznať ? Nikto nie je dokonalý a ak by aj niekto bol, dávno medzi nami nie je, lebo by to nevydržal. Je nemožné byť sympatický ani len 50% ľudí a to môžete mať neviemako vyvinutú charizmu. Je to jasné, je to všeobecne známe... Tak prečo z toho robiť vedu, že práve ja nie som niekomu bohom. 

To bol len jeden príklad. V medziľudských vzťahoch je ich za millión, vaším životom kýve jedna lož za druhou a mojím tiež. Ja však viem prečo. Lebo ľudia nezvládajú prijímať pravdu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dostávame sa k dôležitému zlomovému bodu... 

Tolerancia ! Keby ľuďom nechýbala tolerancia. Sila rešpektovať druhého a iný názor, hoci je iný. Môže sa mýliť, ale ani nemusí.

Môžeme to jasne pozorovať v denných detailoch... Alebo politike, poradách, školstve, krčme! Ako sa stretne pár zástupcov kdektorého plemena a potom sa už len do krvi pohádajú, pokosia hlavy svojím parožím a následne ešte dokážu odísť s takým tým vnútorným presvedčením „Ja som mu ale dal ! Ja mám pravdu !“ . Čo myslíte, koho to trápi, že vy máte pravdu. A ak ju máte, naozaj naivne dúfate, že si ju s týmto prístupom prizná ? 

Veritas vincit... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Samozrejme, ale u každého iná... 

Giovanna Nguyenová

Giovanna Nguyenová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kam až králičia nora siaha....Giovannka Nguyenová's Profile | Create your badge Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáP&PSúkromnéHomo sum !

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu